Menu TR

S360Mag

16 September

Sustainable Brands, yeni hedefler, göstergeler ve raporlama metotları üzerine yeni bir program paylaştı

Sustainable Brands, geçtiğimiz günlerde “New Metrics ‘19: Next-Generation Goals & Reporting” etkinliğinin programını paylaştı. 18-20 Kasım tarihlerinde Philadelphia’da gerçekleşecek olan etkinlikte, dünyanın birçok yerinden 300’ün üzerinde yönetici, sürdürülebilirlik danışmanı ve finans lideri bir araya gelecek. New Metrics ’19, risk ve etki değerlendirmesini geliştirmeye, bilim temelli amaçlar benimsemeye, döngüsellik ve yeniden üretim hedefleri belirlemeye, entegre raporlamada ve sosyal etki değerlendirmelerindeki kamuyu bilgilendirme pratiklerini geliştirmeye odaklanacak.

Konferans, üç tartışma alanında gerçekleşecek:
- Değer yaratma& risk değerlendirme
- Bilim temelli çevresel hedefler belirlemede eğitim ve araştırma
- Entegre raporlama & etkili yatırımcı ilişkileri

Lider kurumlardan 80’in üzerinde konuşmacının olacağı etkinlikte, konuşmacılar zorlu örnekleri, vaka analizleri üzerine deneyimlerini paylaşacaklar. Bununla birlikte, şirketlerin sosyal ve çevresel inovasyonların yarattığı etkiyi ölçümlemek üzerine metodolojiler paylaşılacak. Etkinlikte, Nasdaq, CDP, Deloitte & Touche, Hewlett Packard Enterprise, IKEA Group, Moody’s gibi kurumlardan konuşmacılar katılacak. Etkinlikle ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

SHARE: